6 augustus 2015

Presentatie 2e collectie vernieuwend kledingconcept ‘Like the Runway’

High Fashion for Retail Prices

Trots presenteert Like the Runway haar 2e collectie: herst/winter 2015-2016! Like the Runway maakt de hotste looks, geshowd op de runways van Parijs, Milaan, Londen en New York, bereikbaar voor een grote groep Fashionistas. In de gewenste confectiemaat en van een mooie kwaliteit, voor een fractie van de originele prijs. Kortom: High Fashion for Retail Prices.

Like the Runway biedt een unieke kledingcollectie gebaseerd op de hotste looks van de runway, voor een toegankelijke prijs. Een look ‘Like the Runway’ heb je al vanaf € 195,- tot € 490,-! De kleding is zorgvuldig gemaakt van mooie stoffen en wordt op bestelling in de gewenste confectiemaat (afgestemd op de maatvoering van de Nederlandse vrouw: maat 36 t/m 46) geleverd. Annebeth van der Toorn: ‘alle looks wil ik zelf graag dragen en zijn gemaakt van mooie stoffen, opvallend, vrouwelijk met een apart detail wat het weer krachtig en stoer maakt!’ Met iedere look kom je ‘echt binnen’.

Het concept is uniek door zijn eenvoud: Op het moment dat de nieuwe collecties voor een volgend seizoen worden geshowd op de internationale runways, wordt het lookbook van Like the Runway voor dat seizoen bepaald. Het betreft zeker geen imitaties, maar een vertaling van de look van de betreffende ontwerper. De kleding is op de website www.liketherunway.com te bestellen en tijdens Private Runway Party’s kunnen klanten de kleding bekijken, passen en de stoffen voelen. De bestelde items worden vervolgens met de hand op de gewenste maat gemaakt en 2 weken na bestelling geleverd.

Klik hier voor alle Like the Runway looks van herfst/winter 2015-2016.

Noot voor de redactie:

U bent van harte welkom om de looks te komen bekijken in de dressroom, Langevelderweg 115 te Noordwijkerhout. U kunt hier een afspraak maken.

Over Annebeth van der Toorn:

Ieder seizoen koop ik minimaal één kledingstuk van een designer. Looks van designers die ook op mijn verlanglijstje staan, maak ik zelf succesvol na. Zo succesvol dat mijn vriendinnen mij vroegen of ik dat ook voor hen wilde maken. Dat idee heb ik verder uitgewerkt in het concept ‘Like the Runway’.

—————————————————————————————————————————————-

Meer informatie: